کاویان گستر اراک

طراحی و ساخت قالبهای پلاستیکءدایکاستءانجام خدمات فرز cncءتولید قطعات پلاستیکی

کاویان گستر اراک

طراحی و ساخت قالبهای پلاستیکءدایکاستءانجام خدمات فرز cncءتولید قطعات پلاستیکی

همایش طلایه داران تبلیغ دینی در استان مرکزی

اراک-مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت :همایش «طلایه داران تبلیغ» ویژه ماه مبارک رمضان ،چهارم خرداد ماه جاری با حضور مبلغین دینی و ائمه جماعت در اراک برگزار میشود

 حجت الاسلام ابوالفضل وروانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همایش طلایه داران تبلیغ، صبح روز چهارم خرداد ماه جاری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.
مسئول اعزام مبلّغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور و سخنرانی آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان در این همایش خبر داد و افزود: همایش طلایه داران تبلیغ با هدف تبیین و تشریح فرصت های ترویج و تبلیغ معارف دینی در آستانه ماه رمضان با حضور ۳۰۰ نفر از مبلغین و ائمه جماعت استان برگزار می شود.
وروانی تاکید کرد: همایش طلایه داران تبلیغ در سطح شهرستان های استان نیز به منظور آماده سازی، ارائه سرفصل های آموزشی، بیان اهمیت و جایگاه ائمه جماعت در تبیین مسائل اعتقادی و اجتماعی مردم، ایجاد وحدت رویه تبلیغی بین روحانیان و تجدید روحیه مبلغان اعزامی برگزار می شود.
مسئول اعزام مبلّغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: مبلغان و عالمان دینی نقش مهمی در فرهنگ سازی و ترویج معنویت در جامعه دارند و در روایات اسلامی نیز به طور مکرر بر حضور فعال عالمان دینی در اجتماع تاکید شده است.
وی تصریح کرد: دین اسلام همواره بر جایگاه رفیع علمای دینی در اجتماع تاکید فراوان داشته و کسانی که ملبس به لباس عالمیت دینی هستند با توجه به جایگاه خود در جامعه، می توانند تحول فکری مثبت و فرهنگ سازی ایجاد کنند.